dissabte, 12 de maig del 2018

Brigadistes Omplim les maletes 2018 (I/III)



Hola! Em dic Raquel, tinc 21 anys i sóc de Font-rubí. Actualment estic cursant l’últim any del grau universitari Negocis i Màrqueting Internacionals.
Sóc cap de l’agrupament escolta de Vilafranca, i això m’ha donat l’oportunitat de viure grans experiències amb els infants, seguint sempre una educació per a la transformació social, per tal de que aquests infants esdevinguin persones crítiques i compromeses amb el món que els envolta.
Des de ben petita he estat involucrada en el món de la música i la dansa. Als 5 anys vaig començar a tocar el piano, i a prendre classes de llenguatge musical. El meu vincle amb la dansa comença també de petita, ballant durant 8 anys i aprenent diferents estils.
El fet que aquestes dues aficions siguin enguany el tema sota el qual s’engloba el projecte, em fa especial il·lusió i és el motiu decisiu pel qual vaig decidir formar-hi part. Poder aprendre de dues realitats culturalment tant diferents i intentar apropar aquestes realitats als infants a través de la música i la dansa estic segura que serà una experiència molt enriquidora tant per nosaltres com pels nens i nenes de les diferents escoles. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada