dilluns, 10 d’abril del 2017

Brigadistes 2017 III (Omplim les maletes)

I finalment la Laia, tercera component dels brigadistes 2017:


Sóc la Laia Pérez, tinc 23 anys i visc a Vilafranca. El curs passat vaig acabar el grau en Biologia ambiental. Després d'estudiar em vaig endinsar en un projecte d'una granja ecològica a Cornwall (Bosavern Communnity Farm, un lloc molt recomanable) i ara mateix torno a ser a Vilafranca treballant com a monitora de colònies.

Em vaig apuntar al projecte "Omplim les maletes" perquè aquest any combina dos dels meus grans interessos: el primer és l'educació no formal, ja que he estat vinculada a l'esplai MIV durant molts anys i considero l'educació l'eina bàsica de canvi social, i el segon és el medi ambient, o més ben dit la conscienciació sobre què ens aporta i la importància de tenir-ne cura, ja que com sòl dir-se , de Terra només n'hi ha una.

Per altra banda crec que personalment pot ser una experiència molt enriquidora, formar part d'un intercanvi cultural com aquest entre escoles tan allunyades geogràficament i culturalment és tota una sort i espero poder-ho aprofitar i aprendre al màxim. 

Així doncs ara mateix emprenc el projecte amb molta motivació i ganes de tirar-lo endavant, veure que hi puc aportar i que m'aporta a mi tot plegat, que segur que serà molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada